En comeback

Det är vad jag gör, efter ännu ett längre uppehåll (de kommer lite då och då) så kanske det är dax att börja blogga lite igen. Jag är inte säker på vart jag slutade, men jag är 100 på att det har hänt ofantligt mycket i alla delar av mitt liv.
 
Kattdelen är ju den mest spännande just nu, det börjar dra ihop sig mot WW'13 och jag ska få gå assistent! Jag har än sä länge inte riktigt förstått att jag ska få göra det, men när jag börjar köpa kläder så förstår jag det nog. Ska hem och scouta hos mamma för att se om jag kan hitta någonting där som passar. 
Jag var assistent på SW i september, en riktig upplevelse med allt var det innebar i form av spring, stress och lyckliga ögonblick. Min lilla Dea fick sin IC-titel och matte är så nöjd! Banketten blev en kväll att minnas - domare kan verkligen bjuda på sig själva!
 
Nu tror jag inte att det är någon som missat detta, men jag bor tillsammans med Fantastiska Fifi - inte längre med Magnus. Ibland går det inte som man tänkte och även de som en gång blev förälskade i ett åskoväder i pildamsparken går skilda vägar. 
 
Jag har haft en fantastisk höst, och som jag skrev för längesedan i bloggen hade jag en gång en mycket trevlig torsdag.. Den torsdagen har blivit trevliga dagar, veckor och nu även månader. För mig var det kärlek vid första ögonkastet - på en föreläsning för några år sedan. För honom - not so much. Att jag sedan gick vidare, för att återkomma till denna fantastiska människa är inte konstigt. In this moment sitter jag och myser hemma hos Jonatan, och jag skulle inte kunna ha det bättre.
 
Mitt smolk i bägaren är skolan, något som tar alldeles för mycket tid och energi för att orka blogga om. Så... Sammanfattningsvis - jag har ett fantastsiskt liv på en ny adress. ❤️
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

catsandcrumbs.blogg.se

Ännu ett försök till att skapa den där vettiga bloggen som jag faktiskt vill uppdatera. Jag har länge drömt om att blogga, men har aldrig riktigt haft tålamod nog att göra det. Så kommer jag lyckas?

RSS 2.0