En utflyktsdag!

Ja, idag och igår har varit riktigt trevliga dagar. Fyllda med skratt och fina meddelanden har mina 3 dagars semester flutit på som att de knappt varit här. Imorgon kl 07.30 börjar verkligheten igen, om än en något tom sådan, i ytterligare en vecka till. 
Igår kom min brorsdotter hem hit för att få sova över en natt. Vi hade det så trevligt och hennes första övernattning långt borta från mamma och pappa gick fantastiskt smidigt. Något mycket iPadspelande, men det kan man väl leva med, en dag med lite utan-syskon-lyx var nog precis vad hon behövde. 
 
Idag var det dax för en Ystadtur, först lämna av brorsdottern till sina föräldrar. Efter det möta upp Terra för en spännande tur genom skånes södra del. Ystad - Kåseberga halvt till fots och resten med buss. Upp för att kika på utsikten vid Ales Stenar och sedan på bussen igen - denna gången hela vägen till Ystad. En mycket trevlig tur med prat och varmt väder. Kanske inte riktigt tropiskt som någon har påstått. Men varmt!
 
Dax för mig att sova - har en vanlig dag att ta itu med imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

catsandcrumbs.blogg.se

Ännu ett försök till att skapa den där vettiga bloggen som jag faktiskt vill uppdatera. Jag har länge drömt om att blogga, men har aldrig riktigt haft tålamod nog att göra det. Så kommer jag lyckas?

RSS 2.0