Jag orkar inte dig just nu...

Nej, nu har det gått lite för långt igen. Det går tydligen att bråka om helt sjuka saker, som att jag blivit lovad hjälp på söndag för att jag skulle hinna HCM-scanna Dea i Helsingborg. Jag har bytt jobbtur, ordnat med så att jag får den första tiden till scanningen och lyckats ordna så att jag utan några större problem ska hinna fram och tillbaka utan att komma försent till jobbet etc. Jag har till och med kollat ett antal gånger med Magnus så att han kan köra henne till Helsingborg och scanna henne om det skulle köra ihop sig med mitt jobb. 

Nu ikväll när jag ytterligare en gång (för typ 7e gången) ska kolla så att allt är klart och fixat till på söndag så har han helt plötsligt bara från ingenstans bokat in att han ska spela in något amatörband i helsingborg, exakt på samma tid som jag ska scanna Dea. HUR händer detta?! Jag har planerat detta minutiöst och hux flux bara så är allt omkullkastat. 
Det är en himla tur att jag har träffat några av de trevligaste människorna i kattvärlden, vad skulle jag ha gjort utan Anneli och Conny? Nu - lugnet återställt och jag kommer hinna med HCM och jobb utan att behöva fara runt skåne som en gnu med panik. TACK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

catsandcrumbs.blogg.se

Ännu ett försök till att skapa den där vettiga bloggen som jag faktiskt vill uppdatera. Jag har länge drömt om att blogga, men har aldrig riktigt haft tålamod nog att göra det. Så kommer jag lyckas?

RSS 2.0