NO*Gooseberry Donner JW

Oh the sheer happiness när jag vet att jag kommer ha SÅ många fantastiska katter att krama i helgen! Mumma!
 
Speciellt lilla Viper är en riktig magnet med sitt konstanta purrande. Man blir så glad bara man tänker på honom! Om alla hade haft en katt som honom hade världen varit en lyckligare plats, och jag har haft turen att få bära honom i panel några gånger - inte konstigt att jag är så lycklig! 

För den som vill veta mer om just Viper, och alla andra underbara Egyptian Mau från NO*Gooseberry - gå in på Rebekkas sida!

Bild hämtad från: NO*Gooseberry
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

catsandcrumbs.blogg.se

Ännu ett försök till att skapa den där vettiga bloggen som jag faktiskt vill uppdatera. Jag har länge drömt om att blogga, men har aldrig riktigt haft tålamod nog att göra det. Så kommer jag lyckas?

RSS 2.0