Nu har vi ett problem igen..

Oavsett hur jag smörjer in mig så lyckas jag bränna mig, jag ska nog snart ta ett gott råd och gå runt i heltäckande vårdräkt utomhus. 7 timmarstrippen till Båstad idag gav mina öron, kinder och nyckelben en ganska så vacker touch av illrött och jag känner på mig att morgondagen kommer kantas av glåpord från diverse kollegor.  I övrigt var det en väldigt lyckad dag som bestod av bod-cruising (ca 10 varv), kommenterande och betygsättning av diverse mäns tennis-stönande (och rumpor), mjukglassätande och beundrande av diverse båtar. 
Brat-skådningen var stundtals lite påfrestande och kunde avlösas av två små komiska danska pojkar på en båt som dansade under hela vår vistelse - de håller antagligen fortfarande igång. Nästa år blir det lite mer arbete på tennisveckan och mycket mindre "jobba på finalhelgen". På detta viset hoppas jag undvika utbrott från Fifi:s sida.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

catsandcrumbs.blogg.se

Ännu ett försök till att skapa den där vettiga bloggen som jag faktiskt vill uppdatera. Jag har länge drömt om att blogga, men har aldrig riktigt haft tålamod nog att göra det. Så kommer jag lyckas?

RSS 2.0