Trevligaste arbetsdagen

Ja, jag har verkligen haft den idag. Jag vet inget bätte än att jobba med kollegor som är snabba, effektiva och roliga. Dagen flöt på som intenting och jag var hemma fortare än jag kunde ana det. Nu har jag precis stoppat tårna under täcket och ska sova för imorgon är en stor dag. 
Min lilla skrutta ska bli HCM-scannad så att jag eventuellt kan ta en kull på henne när tid och energi finnes till det! Jag är lite nervös, både för resultatet och för att jag inte vet om hon kommer ligga still. Visserligen är hon hur duktig som helst på att ligga still när man håller henne där hemma men det är ju inte säkert att hon gör det när hon väl kommer dit och det är jätteviktigt att hon faktiskt gör det. 
Jag ska dessutom inte bara scanna henne, utan två till i samma bil som jag kommer scanna sina katter. Jag har egentligen fånigt bråttom till jobbet så jag hoppas vid diverse gudar att deras katter också är enkla att scanna. Om inte vet jag inte riktigt vad jag ska göra eftersom jag inte kör med Magnus bil, utan med Anneli och Connys som jag skrev om tidigare i veckan. 
 
Anyhu.. som man kan säga. Nu, knoppning av hög grad och förhoppningsvis så vaknar jag glad i hågen imorgon bittit och har en nästan lika bra dag som jag hade idag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

catsandcrumbs.blogg.se

Ännu ett försök till att skapa den där vettiga bloggen som jag faktiskt vill uppdatera. Jag har länge drömt om att blogga, men har aldrig riktigt haft tålamod nog att göra det. Så kommer jag lyckas?

RSS 2.0