Nattuggleri

Ja, då är jag inne på natt nummer 2, med 2 kvar. Igår somnade jag klockan 5 i 20 minuter och var hur trött som helst. Men kunde inte sova när jag väl slutat så då var det bara till att gilla läget och gå till jobbet idag igen med 2 timmars sömn i bagaget. Har än så länge inte druckit mer än en kopp kaffe inatt, men ska jag lyckas hålla mig vaken kommer jag behöva använda mig av någon till. 
Än så länge har det varit ganska så bra, inte allt för krångliga undersökningar och lätta patienter. Just nu finns det ingenting som är bokat, och inga remisser som väntar. Frågan är väl - kan jag gå och sova medan jag väntar eller ska jag sitta och glo här? Ska nog göra slag i saken och hämta filten som jag glömde i mitt skåp. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

catsandcrumbs.blogg.se

Ännu ett försök till att skapa den där vettiga bloggen som jag faktiskt vill uppdatera. Jag har länge drömt om att blogga, men har aldrig riktigt haft tålamod nog att göra det. Så kommer jag lyckas?

RSS 2.0