Lite skryt

Ja, för att starta upp en veckan efter utställnings-dag riktigt bra så brukar jag sätta mig och sortera in mina steward-certifikat i pärmen där jag har dem. Denna veckan var det lite extra roligt att läsa dem, för jag kände mig inte så himla bra när jag var assistent för varken Veikko eller Linda. 
 
Veikko skrev:
I had a great day when I judged extremely beautiful shorthairs in stockholm. My steward ms. Widh was part of my beautiful day. She was very well organized, she knew all rules, she spoke exellent English, it was easy to work with her. 
Thank you very much. And please go on with your stewarding. 10 Points! 
 
Linda skrev: 
Thank you Åsa for perfect work and great help! 
 
När jag som ganska så ny assistent får sådana omdömen, blir jag så glad! Det är kanske lite fånigt av mig, men att bli uppskattad som assistent är nästan bättre än att bli uppskattad på andra ställen. Mycket för att det är så väldigt många olika sorters människor som man ska göra nöjda, och på så många olika plan. Dålig planering leder till stress och irriterade domare som får vänta, arga ägare som måste stressa med pälsprepp och det i sin tur leder till stressade katter som inte beter sig som de kanske i normala fall hade gjort. 
 
Anyhow.. nu ska jag återgå till att ta hand om min brors


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

catsandcrumbs.blogg.se

Ännu ett försök till att skapa den där vettiga bloggen som jag faktiskt vill uppdatera. Jag har länge drömt om att blogga, men har aldrig riktigt haft tålamod nog att göra det. Så kommer jag lyckas?

RSS 2.0